Individuāla uztura speciālista konsultācija

Mūsu uztura speciāliste Evija Keiša sniegs Jums konsultāciju, kas sastāvēs no trim daļām:

  1. Pirmreizējā tikšanās (30 min) ietvers sarunu par Jūsu pašsajūtu, sūdzībām un individuālajiem mērķiem un pašreizējām veselības problēmām, ja tādas ir, par Jūsu uztura paradumiem un dzīvesveidu. Tiks veikti mērījumi (piem., svars un augums u.c.), tiks izvērtēti laboratoriskie rādītāji  un nepieciešamības gadījumā, ieteikti veikt papildus izmeklējumi.
  2. Uztura dienasgrāmatas aizpildīšanas (piecas dienas; kā to darīt Jums izstāstīs pirmajā tikšanās reizē) un nosūtīšana (vai atnešana) uztura speciālistei.
  3. Atkārtota tikšanās (60 min) ietvers Jūsu uztura īpatnību (kvalitātes un apjoma) analīzi (ņemot par pamatu uztura dienasgramatu, mērījumus, laboratoriskos rādītājus) un galveno problēmu identificēšanu, uztura korekciju mērķu izvirzīšanu un rekomendāciju izveidi.

Pēc šīs kompleksās konsultācijas Jums vajadzēs mēģināt ieviest savā ikdienas ēdienkartē un uztura paradumos ieteiktās rekomendācijas. Tas ne vienmēr ir viegli, bet ir vērts mēģināt, jo tādejādi var panākt gan pašsajūtas uzlabošanos, gan dažādu saslimšanu profilaksi un veselības veicināšanu, ķermeņa svara korekciju. Neaizmirsīsim, ka pielāgots uzturs ir daļa no kompleksas ārstēšanas dažādu saslimšanu gadījumā (piem., vielmaiņas, autoimūnām iekaisīgas, gremošanas saslimšanas u.c.).

Uztura speciālists parasti ieteiks atkārtotu vizīti (45 min) pēc aptuveni viena mēneša, lai varētu izrunāt kā ir izdevies ievērot rekomendācijas, izvērtēs kādi ir rezultāti un ieteiks kā dažādot ēdienkarti.

Izmantojiet šo iespēju un atnāciet pie uztura speciālista, lai uzzinātu daudz jauna par savu uzturu un tā ietekmi uz veselību, kā arī iespējām sabalansēt to, lai varētu baudīt ēdienu un dzīvi!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Jūs varat izmantot šādas HTML birkas un atribūtus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>