Vai ilgstoši izjūtat muguras lejasdaļas sāpes ?

hroniskas muguras lejasdaļas sāpesAicinām piedalīties pētījumā, lai noskaidrotu vai mazinot emocionālo distresu (trauksmes un/vai depresijas simptomus), izmantojot neiromuskulāro relaksāciju, var ātrāk uzlabot muguras jostas daļas un iegurņa motoro kontroli, un mazināt sāpju sindromu un tā ietekmi uz ikdienu?!
Sākumā piedāvājam fizioterapeita konsultāciju, lai vienotos par tālāko terapijas procesu un iekļaušanu pētījumā.
Hroniskas muguras lejasdaļas sāpes ir viens no mūsdienu vadošajiem nespējas cēloņiem pasaulē, kas ietekmē cilvēka dzīves kvalitāti. Neirozinātnes pētījumi norāda uz to, ka sāpju ceļi centrālajā nervu sistēmā ir cieši saistīti ar emocijām, tāpēc ārstējot sāpes ir jāņem vērā arī cilvēka emocionālo stāvokli. Pētījumos ir aprakstīts sāpju un trauksmes “apburtais loks”, kad sāpes paaugstina trauksmes līmeni, un trauksme palielina sāpes.

Dalībnieki – pacienti ar hroniskām muguras lejasdaļas sāpēm:
• kas nav saistītas ar autoimūnu procesu, neoplāzijām vai traumatisku bojājumu, jebkuru akūtu vai subakūtu stāvokli, dekompensētām blakus saslimšanām;
• ar radioloģiski apstiprinātām deģeneratīvām izmaiņām;
• sāpes ilgst vismaz 3 mēnešus;
• vecumā no 18 līdz 65 gadiem.

Sīkāka informācija info@labaprakse.lv, 28760557 Evija, 28294303 Anna.

Uzturs onkoloģijas terapijā

Uzturs onkoloģijāUzklausot interesentu vēlmes pēc izglītojošas lekcijas par uzturu onkoloģijas terapijas laikā un pēc tās, arī rudenī organizēsim lekciju par uzturu onkoloģijas terapijā. Sīkāka informācija vēl sekos.
Pamatojoties uz zinātnisko rakstu apstiprināto informāciju, tiks apkopotas atbildes uz jautājumiem: kas un cik daudz ir jāiekļauj ikdienas ēdienkartē; ko būtu vēlams izslēgt vai būtiski samazināt uzturā.

 Vairāk sadaļā Tematiskas grupu nodarbības

Iesim kopā izkustēties!

NūjošanaJau gaisā jūtamas vasarīgas vēsmas…laiks, kad gribas ieklausīties putnu čivināšanā un sajust zāles smaržu.
Nūjošana ir lieliska aktivitāte svaigā gaisā, kas nodarbina gandrīz visu ķermeņa muskulatūru, vienlaicīgi mazina muskuļu saspringumu un rada pozitīvas emocijas. Tas, ko vajag, lai dotos pretī brīvām kustībām.

Mūsu pieredze rāda, ka jau aptuveni pēc 5 nūjošanas nodarbībām var novērot ķermeņa koordinācijas uzlabojumus, pareizas ķermeņa stājas apzināšanos, kā arī stresa mazināšanos nūjošanas laikā un pēc tās.
Nūjošanas nodarbība ietver nūjošanas tehnikas apmācību – iesildošos un stiepšanas vingrojumus, individuāli pielāgotu nūjošanas aktivitāti.

Nepieciešami ērti sporta apavi un maiņas apģērbs.

Pieteikties 28760557 vai info@labaprakse.lv